Неділя Божого Милосердя

Навіки буду прославляти, Милосердя Господа!
  З Щоденника святої с. Фаустини Ковальської про свято Божого Милосердя. Слова Ісуса:

Прагну, щоб перша неділя після Великодня була святом Милосердя”


„Цього дня відкрите нутро мого милосердя, я виливаю ціле море благодатей на душу, котра приближається до джерела мого милосердя; душа, яка приступить до сповіді і святого Причастя отримає повне відпущення провин і кар...”


„Перша неділя після Великодня є святом Милосердя, але мусить бути і дія; я жадаю пошани для Мого милосердя через урочисте святкування цього свята та віддавання пошани цьому образу”


 „Розповідай, Моя доню, що Я є самою любов’ю і Милосердям. Коли душа наближається до Мене з вірою, то Я наповнюю її таким безміром ласки, що не може вмістити її у собі і випромінює на інших. Душі, котрі розголошують славу про Моє Милосердя, оберігаю впродовж усього життя, наче ніжна мати своє немовля. В годину смерті Я не буду їм Суддею, а милосердним Спасителем. В цю останню годину душа нічого не має на свій захист, окрім Мого Милосердя. Щаслива та душа, яка протягом життя занурювалась у джерело Милосердя, бо зглянеться над нею Моя справедливість. Пиши: все, що існує, міститься в надрах Мого Милосердя глибше, ніж дитя в лоні матері. Як боляче ранить Мене недовір’я до Моєї доброти. Найболючіше ранять Мене гріхи маловірства".

Ісусе, довіряю Тобі!