Боротьба з „гендерною ідеологією" в Польщі

Латинське прислів'я Historia magitra vitae est («Історія є вчителем життя») несе в собі універсальну мудрість і допомагає зрозуміти зміни, що відбуваються в сучасному світі. В останні десятиліття, особливо в період після 1945 року, світ, безумовно, прискорився і потрапив під божевільні каруселі змін. Найбільші зміни відбулися в соціально-моральній сфері, де можна впевнено говорити про явище культурної революції. Сьогодні ми називаємо історією те, що сталося 40-50 років тому, і відстань між двома поколіннями рівна двом епохам. Якщо віримо, що латинська приказка правильна, і історія насправді може бути вчителем життя, то дурнем залишиться той, хто не робить розумні висновки з наступної історії.
Історія
Після Другої світової війни, в 1947 році в Сполучених Штатах Америки, „колишній бойскаут, атеїст біолог-ентомолог, любитель бджіл, сексуальний консультант для студентів, гомосексуаліст" заснував Інститут тепер відомий як Інститут Кінсі, який вивчав різні аспекти сексуальності чоловіків і жінок в групі приблизно 20 000 осіб. Ці тести були використані у двох публікаціях: чоловіча сексуальна поведінка, 1948 року, і сексуальна поведінка жінок в 1953 році, десятки років по тому, в кінці 60-х, ці книги, відомі як доповідь Кінсі, стали в Америці та Західній Європі ідеологічною основою шалених суспільних змін, які зазвичай називають «сексуальною революцією».
Наукові підстави книг Кінсі неодноразово піддавалася критиці в наступні роки. Виявилося згодом, що автор доповіді допустив підтасування фактів під час обробки та підготовки свого аналізу. Це не завадило швидкому поширенню нових ідей сексуальної революції, якій значно
допомогли швидко зростаючі засоби масової інформації, особливо телебачення і кольорові газети. Зманіпульовані результати звіту Кінсі, стали маніфестом до радикальних не тільки моральних, але й правових, політичних та економічних змін. На ринку в масових обсягах появились нові товари у галузі контрацептивів і почала швидко розвиватися порноіндустрія. У 1973 році був ще один прорив. Рішенням Верховного суду Сполучених Штатів 22 січня у справі Роу проти Уейда, у Сполучених Штатах був легалізований аборт на вимогу.
Світ Західної цивілізації сильно прискорився і ці зміни почали приносити свої плоди. На жаль, переважна більшість з них – це трагічні наслідки. Це добре показує один з медичних фактів з США. У 1970 році в країні знали тільки три венеричні захворювання. В даний час існує 25, частина з них смертельні. Вікова група, найбільш схильна до ризику таких захворювань є молодь у віці 15-25 років. Сексуальна революція призвела до ефекту "ящика Пандори". Що стало каталізатором такого швидкого і ефективного освоєння західними суспільствами ідей сексуальної революції? Безсумнівно, рушійною ідеологічною силою змін булф статева освіта – новий універсальний, обов'язковий або факультативний предмет викладання в Америці і в багатьох країнах Західної Європи. Цей предмет на постійно закріпився в школах, незважаючи на шалений опір батьків, громадських організацій та церков різних конфесій. Як це можливо, що громадянські голоси опозиції були проігноровані в країнах розвиненої демократії? Хорошим прикладом відповіді на це питання є Федеративна Республіка Німеччини.
Гарантоване конституційне право батьків щодо форм виховування дитини були обмежені іншими законами. Стаття в Конституції Німеччини: Догляд за дітьми та їх виховання є природним правом батьків та їх найпершим обов'язком (п. 6) не завадила Баварському адміністративному судові у 1986 році прийняти рішення, що право обмежується загальним обов'язковим навчання в школі. Таким чином обов'язок освіти став пріоритетним по відношенню до права на виховання. Наслідки цього рішення далекосяжні, тому що не тільки роблять обов’язковою статеву освіту в німецьких школах, але і забороняють домашнє навчання, (так звані дитячі будинки), а батьків, які проти участі своїх дітей у цих заняттях, оштрафували (і штрафують далі), часто покарання замінюють на тюремне ув'язнення або навіть позбавлення батьківських прав.
Оцінка загроз
Уважно розглянувши історію поширення статевої освіти у світі, ми повинні поставити собі важке запитання: чому статева освіта прийшлф до нас тільки зараз, і чого можемо очікувати в найближчі кілька років у Польщі? Якщо історія є нашим вчителем життя, то можемо з високим ступенем імовірності припустити, що нас чекає ряд негативних подій, які в Сполучених Штатах та Західній Європі стали звичайним явищем. Коли ми читаємо про практику позбавлення батьківських прав за звинуваченням у «невихованості», тобто несумісні з поточною державною доктриню, пригадується справа сім’ї Байковських з Кракова. Коли суд постановив значне обмеження батьківських прав батьків трьох синів з розміщенням дітей в інтернат. В основу рішення суду лягли висновки психолого-педагогічної комісії, до якої нещасні батьки, о жах, звернулися за порадою. Приклад сім'ї Байковських ясно показує, що в польських судах почався новий етап судочинства, що ми вступаємо у фазу диктування батькам ключових умов виховання дітей. Якщо суди засуджують батьків за використання методів навчання, котрі не відповідають державній доктрині, то зовсім небагато потрібно щоб ефективно зруйнувати сім'ю і забрати дітей від батьків за будь-яким іншим приводом.
Щоб краще усвідомити масштаб загрози, давайте подивимося на наших західних сусідів, і спробуймо уявити собі, як в польських дитячих садах і школах зміниться система освіти, заснована на нових тенденціях в статевій освіті. У найближчі роки можемо сподіватись реалізації постулатів, які пропагуються різного роду лівими середовищами. Ідеологія Гендеру внесе в дитячі сади і школи нові освітні пропозиції: ліквідація статевої ідентичності чоловіків і жінок, ліквідація "примусової гетеросексуальності", тобто глобальну правову та соціальну рівність, а врешті упривілеювання будь-яких позагетеросексуальних зв’язків. Наші діти та учні взнають, що аборт є одним з прав людини (як частина репродуктивних прав) і, щоб мати більше можливостей прийняти цю нову «істину», будуть підлягати програмній сексуалізації.
Що це означає на практиці? Наші діти з раннього дитинства будуть заохочуватися до мастурбації, освояться з гомосексуалізмом і повністю будуть його приймати, вони не будуть знати сім'ї в її традиційній формі, зате взнають те, що сьогодні ще є альтернативними, але в майбутньому стануть обов’язковими моделі зв’язків типу гей, батько-одинак або кілька батьків. У дитячих садках і школах, діти гратимуть у "доктора", будуть підготовлені до "першого разу", який відбудеться, коли вони самі вирішать. Переходячи з класу в клас наші діти стануть експертами з питань контрацепції, навчаться відмінно натягувати презерватив на пластикового пеніса. Не гірше будуть знати про сексуальні техніки, з яких основні – ласки, оральний і анальний секс. Порнографія стане природним і цілком прийнятним засобом вираження і засобом передавання інформації.
Шлях
Список ризиків і негативних наслідків статевої освіти набагато довший. Наведені вище приклади це жорстка практика освіти наших західних сусідів. Цих прикладів повинно вистарчити (сподіваємося!), щоб розбудити чутливість деяких батьків у Польщі. Приспана чутливість чи навіть байдужість батьків є найкращим шляхом доступу до дітей для тих, хто хоче їх деморалізувати. Культурні зміни робляться невеликими кроками, іноді тихо, іноді з скандалом, але як правило, вдало. Хіба, що виникнуть непередбачені обставини і якась спільнота вигукне „non Possumus!”
Лобі, яке працює над введенням статевої освіти, має тепер доступ до найбільш потужної зброї світу: засоби масової інформації, гроші, покірні політики і незабаром також суди. Всі знаки на землі показують, що цей процес неминучий, коли народи з набагато більше і краще організованою громадянською опозицією піддавались масованому вторгненню.Чи буде щось подібне в Польщі? Не знаємо відповіді на це питання, але не маємо ніяких сумнівів, що чекають нас довгі роки боротьби, не тільки правової, соціальної, громадської а й духовної.
Зараз у польській освіті маємо предмет «Виховання до сімейного життя», який затверджений Міністерством освіти. І хоча групи, які сприяють статевій освіті будуть домагатися серйозної реформи або скасування цього предмету, то немає ніяких істотних доказів, щоб виправдати такі дії. Знецінення виховання до сімейного життя є одним з методів отримання підтримки для впровадження статевої освіти. Спільноти LGBTQ вже підготували документ, який передбачає введення фундаментальних програмних змін в підручники кількох предметів. В рекомендаціях цих середовищ, ми можемо прочитати: регулювати зміст сексуальної орієнтації, в тому числі гетеросексуальності, гомосексуальності та бісексуальності і трансгендерів до актуального, не обумовленого ідеологічними переконаннями, стану знань на цю тему. Переказувані знання не можуть бути обмежені до виділення негетеросексуальності (яка часто зводиться до назви „гомосексуалізм”), як проблематичної сексуальної орієнтації, але повинні спиратися на об'єктивні, вільні від стереотипів і забобонів описи кожного типу сексуальної орієнтації.
Відповідь
Що ми можемо зробити, щоб запобігти збоченню наших дітей та вихованців? Перш за все, ми маємо збільшити нашу обізнаність та знання з цього питання. По-друге, ми повинні навчитися розпізнавати загрози, які з'являються в нашому безпосередньому оточенні. Приклад Лодзь (описаний в 130-му випуску "Лист ДЦ", який буде випущений найближчим часом) показує, що статева освіта вже буа тихо введене у школах. Директори, вчителі і співробітники шкіл, і, перш за все, батьки повинні бути надчутливими до будь-яких програм з новим змістом, які впроваджуються в установах, де виховують їхніх дітей. Якщо, однак, виявиться, що шкідлива програма має бути реалізована, батьки не повинні соромитися рішуче протестувати проти такої практики.
Протест є засобом ефективним, але не надовго. Недостатньо протестувати проти зла – треба запропонувати добро. Таким чином, зусилля батьків і вчителів повинні спрямовуватись на зміцнення хорошого і відповідальнго ведення предмету виховання до життя в сім’ї. Але це не повністю вирішує проблему. Основним девізом промоутерів статевої освіти є твердження, що, наприклад, у середній школі, діти самі здобувають знання на сексуальні теми, не маючи абсолютно ніякої підтримки від батьків. Батьки просто не можуть говорити з дітьми "про ці справи". Можна сперечатися з цією думкою, але треба чесно визнати, що це не є улюбленою темою виховних бесід польських батьків. Дійсно, існує певний не загосподарьований виховний простір, тим важливіше це стосується фундаментальних питань людського життя і смерті, тотожності і гідності. Батьки часто не готові піднімати важкі темии, часто пояснюють це браком часу або досвіду. Здається, що немає ніякого виправдання за незнання батьків. Їх відповідальність за дітей має бути в такого роду темах особливо турботлива.. Для того, щоб цей „неосвоєний простір” не потрапив під контроль „деправаторів”, ви просто повинні бути готові до ролі компетентного батька. Звідси випливає необхідність, щоб допомогти батькам і організувати для них відповідні курси, зустрічі, реколекції тощо, на яких вони навчаться говорити з дітьми, щоб вони хотіли говорити з ними і слухати їх. Якою мовою користуватись і які знання застосувати, щоб допомогти вашій дитині і зміцнити в них почуття безпеки. Які аргументи використовувати, щоб дитина, роблячи самостійний вибір змогла оцінити ризик ситуації і вибрати те, що дійсно краще для неї, а не тільки приємніше. Це, звичайно, величезна проблема для зайнятих і втомлених життям батьків. Можливо деякою допомогою і мотивацією для цього зусилля є ідея, що наші діти сьогодні інші, ніж вчора, а завтра будуть інші, ніж вони є сьогодні. Якщо проспимо сьогодні, завтра наші діти вже можуть не бути нашими.
Слід також підтримувати і заохочувати програми для молоді про дошлюбну чистоту - або, мовою «ідеологічно нейтральною", про статеве утримання до шлюбу і вірність після шлюбу з однією людиною. Ці програми, як польські, так і зарубіжні (наприклад, перевірені протягом багатьох років у США) можуть стати постійними  в польських школах та студентських спільнотах. Необхідні, однак, рішення батьків, вчителів, шкільних адміністраторів, і багатьох, багатьох людей доброї волі. Чи нас на це хватить? Питання залишається відкритим. Багато практичних порад про те, як організувати і що робити, щоб було краще, ми знаходимо в іншій статті, "Сексуальна освіта атакує. У доповіді з міста Лодзь ". Там є адреси сайтів, де можна знайти поради професійних людей зайнятих протягом багатьох років цією темою, які підтримують цю діяльність.
Битва за душі
Варто згадати про найбільш важливі, дивлячись з християнської точки зору, аспекти справи. Треба говорити прямо, що йде битва за душі людей. У нас немає сумнівів, що ми маємо справу з духовною війною, де вороги Бога, Люблячого і Животворящого Творця, хотіли б звернути дітей і молодих людей у постійний стан смертного гріха. Бо, якщо вдасться нав'язати молодій людині любов до плотського і чуттєвого, зробити залежною від нього, від споживання товарів і послуг, даючи лише приємність і миттєве задоволення бажань, якщо діти звикнуть до практики содомії, якщо навчити їх, що друга людина – просто іграшка й об'єкт використання, якщо вихованців готувати до вільного від стресів використання "репродуктивних прав людини", яке має розв’язувати аборт - вбивство без наслідків, якщо, нарешті, вкоренити в чисте серце величезну гордість, де воля Бога це ніщо в порівнянні з суб'єктивним судженням людини, що добре і що погане, якщо ... можна множити "якщо", але очевидно, якщо все це буде імплантовано в серця до того невинних людей - то смерть взяла гору. Як батьки, так і педагоги зобов'язані захищати невинних від безодні смерті. Там немає життя "там є плач і скрегіт зубів". Це реальність, яка широкою хвилею заливає наш край.
Католики у Польщі мають найкращі приклади з історії - вчительки життя. Приклади осіб і постав, які змінили країну, які врятували історію. "Non Possumus!", "Нехай зійде Дух Твій і відновить обличчя землі, цієї землі." Тільки Милосердя Боже, безкрає і безмежне може поглинути великий гріх, який вдирається в наші кордони. Тільки переможець смерті має силу, щоб опанувати ситуацію. Тому, захищаючи невинних волаймо: Ісусе, уповаю на Тебе!
Агнешка і Томаш Taлaгa
________________________________________
Лист Польської федерації Pro-Life руху до прем'єр-міністра
________________________________________
Пані та панове!
На цей раз пишу про справу найвищої важливості; йдеться про захист дітей і молоді, захист їх і нашого майбутнього від смертельної загрози, якою є сексуальна розбещеність і гендерна ідеологія. Гомолоббі організовує масований тиск на польське Міністерство національної освіти, щоб до нового року ця абсурдна і вбивча ідеологія була впроваджена в усіх польських школах і дитячих садах. Так повинна бути реалізована програма розпусти і атеїзму через сексуалізацію молоді. Молоді люди мають жити, як секснаркомани нездатні на більш високі речі, особливо до віри та шлюбу і створення сім'ї. Я знаю, що кажу, тому що провів близько 10 років у Західній Європі і вивчаю ці проблеми протягом 8 років. Це потужна атака на гідність людської особистості, особливо на право батьків виховувати своїх дітей відповідно до своїх переконань. Це якби у школі Ізраїлю єврейських дітей змусити навертатись в іслам за гроші євреїв, тому що християнство і гендерна ідеологія якраз є протилежними, як іудаїзм та іслам. Злочин найгіршого роду.
Що означає ця ідеологія вже в дитячому садку, ілюструє лист читача "Недільного гостя" зі Швейцарії. Можна уявити собі, що відбувається в школах, коли з малюками хочуть робити такі речі. Але лист також показує, як батьки і суспільство може захищатися від гендерних ідеологів, які, як здається, часто діють як особи глибоко залежні сексуально, в тому числі педофіли.
Зараз настала пора діяти, захищати наших дітей і молодь - як це було зроблено в Швейцарії, ні за яких обставин збоченцям не може бути дозволено доступ до шкіл і дитячих садочків!
Тому необхідно, щоб кожна людина, яка отримує цього листа, переслала його якнайбільшій кількості інших людей. Потім нехай наша участь у захисті дітей полягає, принаймні, на розмовах про це, застереженнях і відправленні попереджень електронною поштою та листів до Міністерства освіти, наприклад, згідно з доданим зразком. Важливо, щоб лист було також направлено у письмовій формі, він робить більше враження, ви можете вимагати відповіді і гарантій, що ми не прийдемо до подібного в Швейцарії. Батьки також повинні продовжувати стежити, що відбувається в цій області в освітніх установах, і твердо вимагати поваги їх гідності і своїх прав. Якщо необхідно, використовуйте правову допомогу та висвітлення злочинності в засобах масової інформації. Це наш головний обов’язок, захист дітей є найбільш елементарним обов’язком дорослих.
Переконливо рекомендуємо Вам прочитати книгу пані Габріеле Куби, „Глобальна сексуальна революція. Ліквідація свободи в ім'я свободи”, яка була опублікована польським Homo Dei. Пропоную вам огляд цієї фундаментальної праці, і можна сказати, що це дуже важлива, класична праця. Місіс Кубі блискуче розкриває обурливе лицемірство і беззаконня гендерної та гомо-ідеології, так як колись книги професора Лешека Коляковського та Олександра Солженіцина викривали марксизм і комунізм. Це справжня криниця істин і аргументів, вкрай необхідних в нашій обороні проти великої ідеології брехні. Я стверджую це на основі всіх моїх знань і досвіду. Інформацю про це можна знайти тут:
http://homodei.com.pl/product_info.php?products_id=295
Зараз настав час невідкладних дій, благополуччя та безпека наших дітей є найвищою цінністю!
З найкращими побажаннями
о. Даріуш Око (богослов, філософ і професор Папського університету Івана Павла II в Кракові, журналіст, має докторську ступінь.
________________________________________
Прочитайте також  це!
Лист зі Швейцарії: Версаль закінчився ---> 
Сексуальна просвіта по-Швейцарськи. Секс-коробка для дитячого садочку включає в себе дві ляльки: збудженого пеніса і розкритої піхви. У Польщі теж це вже починається. Батьки мають прямо і солідарно сказати міністерству коротке і вир ішальне NON  POSSUMUS.
________________________________________
Переклав з польського журналу для родин „Domowy Kościół” №130: Іван Сірий